افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم ویدئو| حال‌وهوای مردم مناطق مختلف مشهد در پای صندوق‌های رأی دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: بیش از ۹۹ درصد استعلامات، به صورت آنلاین انجام می‌شود + فیلم ریشی سوناک استعفا کرد مادر شهید «دانیال رضازاده» و همسر شهید «رسول دوست‌محمدی» در انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد شرکت کردند (۱۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرلشکر صفوی: با پاکستان و افغانستان مکمل فرهنگی، اقتصادی و امنیتی هستیم| ابلاغ سلام رهبر انقلاب به مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان

  • کد خبر: ۱۱۲۳۱۱
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
سرلشکر صفوی: با پاکستان و افغانستان مکمل فرهنگی، اقتصادی و امنیتی هستیم| ابلاغ سلام رهبر انقلاب به مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: وکالت دارم از طرف رهبر معظم انقلاب که سلام حضرت آقا را به همه مردم و همه مسوولان سیستان و بلوچستان برسانم.

به گزارش شهرآرانیوز، سرلشکر رحیم‌صفوی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرز را یک امتیاز بدانید ما با پاکستان و افغانستان مکمل فرهنگی، تمدنی، اقتصادی و امنیتی هستیم.

وی بیان کرد: عشق و علاقه فراوانی به مردم مومن، صبور، وطن پرست، دیندار و ولایتمدار بلوچ و سیستانی داریم و تا جایی که بتوانیم برای پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان کمک خواهیم کرد.  

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: وکالت دارم از طرف رهبر معظم انقلاب که سلام حضرت آقا را به همه مردم و همه مسوولان سیستان و بلوچستان برسانم و امیدوارم عملکرد شما بعد از رضایت خداوند و حضرت رسول (ص) مورد رضایت حضرت آقا نیز قرار گیرد.  

وی اظهارداشت: خدا را شاکریم که یک وحدت و انسجام بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان بر قرار بوده و این مهم یک نعمت بزرگی است و در میان مجموعه لشکری و کشوری، علمای شیعه و سنی وحدت و انسجام از نظر معنوی و کاری اتفاق افتاده است.  

سرلشکر صفوی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه قدس جنوب شرق، ۴۰ سال است که دارد امنیت را برقرار می‌کند من از اول انقلاب درگیر با مسائل امنیتی سیستان و بلوچستان بودم و امروز خیالم راحت شد که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور این استان است.

وی ادامه داد: این امنیتی که شما نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌های قهرمان انتظامی، مجموعه اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد کردید زمینه توسعه همه جانبه را فراهم خواهد کرد و باید گفت اکنون همه چیز برای توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان فراهم است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دو عامل اصلی وجود دارد اول وجود منابع و سرمایه گذاری که این برنامه‌ها را اجرایی و اقدام کنیم‌ای کاش آنچه می‌دانستیم عمل می‌کردیم و انقدر که حرف می‌زنیم عمل نمی‌کنیم ما بیشتر اهل سخنرانی هستیم در حالی که ما و شما ستون اجرایی کشوری و باید عمل کنیم.  

وی افزود: برای بحث سرمایه گذاری یکی موضوع سرمایه‌گذاری‌های دولت است و من با اطمینان  به شما می‌گویم با نگاه بسیار خوبی که رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور، سپاه پاسداران، مجلس شورای اسلامی و  قوه قضاییه به این استان دارد منابع خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

سرلشکر صفوی بیان کرد: بحث دیگر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  و نهاد‌های انقلابی در سیستان و بلوچستان بوده که بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: دو مرحله وجود دارد که کشور از شرایط فعلی به شرایط مطلوب برسد یکی بهره گیری از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان یعنی حوزه ژئوپلیتیکی دریای عمان، اقیانوس هند و دیگری هم حوزه ژئوپلیتیکی دریای خزر است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->